.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید بيش از يك ميليون ويروس رايانه در روز
يك محقق صنعتي از توليد روزانه بيش از يك ميليون ويروس يارانه در دنيا خبر داد...
تولید بيش از يك ميليون ويروس رايانه در روز

يك محقق صنعتي از توليد روزانه بيش از يك ميليون ويروس يارانه در دنيا خبر داد.
به گزارش شمال نیوز ، اسماعيل رشيد محمودي  در بازديد از نمايشگاه فناوري اطلاعات مازندران اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه‌ها سبب ارتقاي سطح كيفي و كمي اطلاعات در مردم مي‌شود.
وي افزود: هر چقدر سطح اطلاعات علمي و آگاهي مردم نسبت به اين فناوري بيشتر شود از چند جهت به نفع آنها است، يكي از نظر زمان است زيرا اگر بخواهد يك سرويس از ادارات دولتي بگيرد بايد متحمل هزينه‌هايي در بعد زماني و اقتصادي شود كه با استفاده از فناوري اطلاعات هزينه‌هاي اداري و زندگي كاهش مي‌يابد و تكنولوژي نيز به سرعت خدمات‌رساني كمك مي‌كند.
اين محقق صنعتي ادامه داد: مردم اگر با اين فناوري‌ها آشنا شوند به عنوان يكي از اعضاي خانواده IT به‌ شمار مي‌روند.
رشيد محمودي گفت: وظيفه سنگيني در زمينه صنعت IT كشور داريم كه يكي از آنها تحقيق و توسعه است براي اين كه ببينيم مردم چه نيازهايي دارند و سريع‌تر آنها را در اختيار مردم قرار دهيم.
وي گفت: اگر شركت‌هاي تحقيق و توسعه را جدي نگيريم با مشكل روبرو مي‌شويم زيرا شركت‌هايي هستند كه ماهانه 30 قلم كالا توليد مي‌كنند ولي بيش از يك ميليون ويروس روزانه در دنيا توليد مي‌شود و مردم بايد نسبت به اين مسئله آشنايي داشته باشند.
رشيد محمودي ادامه داد: منظور اطلاعات روز است كه مردم بايد بدانند، آمار يك آمار واقعي است و در هر لحظه بايد رايانه خود را آماده نگه دارند و در مقابل هجوم ويروس‌ها حفاظت كنند.
وي افزود: از طرف ديگر نمايشگاه سبب مي‌شود به دليل مشغله فكري كه در مردم وجود دارد از بسياري از اينگونه مشكلات جلوگيري كند.
اين محقق با اشاره به اينكه بسياري از مردم وقت دستيابي به اطلاعات روز دنيا را ندارند، گفت: اين نمايشگاه وقت مناسبي براي به روز كردن اطلاعات مردم است كه هم به صورت فيزيكي و هم نوشتاري مي‌توانند اينها را مشاهده كنند.
يك محقق صنعتي افزود: در جهان امروز ثابت شده در كشورهايي كه نمايشگاه‌هاي متعدد و مستمر حتي نمايشگاه‌هاي بومي و محلي برگزار مي‌كنند مردم از رشد و شكوفايي فكري بالايي برخوردار مي‌شوند.
وي ادامه داد: نمايشگاه‌هاي IT نسبت به ساير نمايشگاه‌ها در اولويت قرار دارند و اطلاعات IT مردم بسياري از كشورهاي همسايه ايران از مردم كشورمان پايين‌تر است از اين رو ما بايد از اين موقعيت استفاده لازم را در سطح منطقه ببريم هرچند كشورهاي پيشرفته سالي دوبار نمايشگاه‌هاي IT را در زمينه‌هاي مخابرات، كامپيوتر و الكترونيك برپا مي‌كنند.
رشيد محمودي تصريح كرد: نمايشگاه‌ها يك راه ميان بر براي قشر تحصيل كرده مملكت است كه آخرين اطلاعات فني را مي‌توانند از اين طريق دريافت كنند.
اسماعيل رشيد محمودي فارغ‌التحصيل رشته الكترونيك از كشور آمريكا و فرزند خلبان شهيد رشيد محمودي خلبان دوم هواپيماي مسافربري ایرباس ايران كه در سال 1367 مورد حمله تروريستي ناو آمريكايي وينسنت قرار گرفت، است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ریما 30 تير 1388
جناب آقای محقق عزیز
بهتر است بدانید روزانه حدود 100 ویروس در دنیا تولید می شود و تاکنون حدودا فقط ششصد هزار ویروس رایانه ای در دنیا وجود دارد. کافی است در قسمت Detection برخی از ضد ویروس ها دقت بیشتری کنید . (خیلی ساده است) .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.